pamuksekerinannesii Biraz sancılı bir dönem hafif karanlık bir ortamda pis piş sesiyle yatırdım başında bekledim. İlk gün çok zordu. Çünkü eski alıştığı düzeni istedi. Elimle dokundum sakinleştirmeye calistim. Kucağıma aldım. Uyuyana kadar bu şekilde devam ettim. Tabi ben kucağıma alıp bırakınca daha kotu oldu o yüzden bir daha almadım . Ama kaldır yatır yöntemiyle daha kolay oluyor diyorlar üç güne alışıyor. Bizim saatlerimiz düzenli çok şükür atak haftasındayiz birde diş sancılarımiz var ama yine de duzenimizde bir sıkıntı yok. Tek gerekli olan annenin bu süreçte kararlı olması ve uyuyabilecegine inanması. Benim oğlum yapamaz dediğim her şeyi yapıyor şuan. Size de Allah kolaylık versin. 😌🤗