Deniizkrk Canım onlar yağ tabakası bişey değil idrarı yağlı olduğunda falan oluyor ıslak mendille silmeyin yıkarken temizleyin ve sakın pipiyi sıyırma biz o hatayı yaptık hep sıyırın sünnet kolay olur falan dediler aksine sünneti çok zor geçti hep pipisine yapışmıştı geri sıyırdıkça tahriş oluyormuş ve iyileşirken et yapışıyormuş ve doğduğundan beri kurtulamadığımız ateşler hastalıklar hep pipisi yüzündenmiş sünnette bulduk çareyi şimdi 2. Ye hamileyim allah izin verirse 2 aylıkken sünnet ettiricez geçe bırakmanın hiçbir mantığı yok çok çekmiş birisi olarak tavsiyem. Hiç geçmeyen ateşler pipi kızadıklıkları yaralar hatırlamak istemiyorum çok şükür sünnet olduk kurtulduk...