Portakal Haticetemzz her çocuk emekleyecek diye bir kural yokki. Bende 36+3 te dogum yaptım kızım emeklemedi 11 aylıkken yürüdü
Asikiz Suyu 7 ay 14 günlük benim oğlumda emeklemiyor ve yüz üstü yatmayı hiç sevmiyor sadece sağa sola dönüyor ama kızım 6 aylıkken emekliyordu her çocuk farklı aman sağlıklı olsunlarda geç emeklesinler geç yurusunler
Minigimm1 Haticetemzz benim kızım da 37+1 de doğdu canim şuan 15 ay 18 günlük ama hâlâ emeklemiyor 😄 hiç emeklemeden yürümeye başladık biz şükür merak etme yani Allahın izniyle vakti gelince yapar ki her bebek emeklicek diye bir şey de yok gördüğün gibi hem zaten çok küçük daha 1 yaşında emeklemeye başlayan bebekler biliyorum ben