Melisyldz açıkcası bebekle pek dışarı çıkamıyorum akşama kadar çalışıyorum akşam da yorgun geliyorum çıkamıyorum hafta sonu da 1 saat kadar çıkıyorum o da iyice doyurup çıkıyorum gerek kalmıyor şimdilik yoğurt yaptım meyve sebze püresi yaptım çok detaylı yapmadım muz dışında herşeyi sevdi zaten ana öğünümüz anne sütü bu ay yoğurt çorbası denemeyi planlıyorum bakalım sevecek mi