Merhabalar… 2 ay oldu dogum yapalı 40m cıktıktan 10 gün sonra eşimle birlikteliğim oldu ama her ilişki sonrası çok az kan geliyor böyle bir durumla karşılan var mı acaba? Doktor randevum 1 hafta sonra suan bu durumu merak ettim ve endişelendim yorum yaparsanız sevinirim? Normal doğum yaptım bu arada