Feergun Aptamil kullaniyorum ama bebegimde gaz sorunu olustu. Gaz yapmayan bir mama varmidir ? Ya da hangi mamayi onerirsiniz bu konuda ?
Sibel5456 Feergun benim alt komsum evolviya diye bı mama veriyor dene istersen cnm bı gaz yapmıyor demişti
Busraata Feergun bebelac gold,evolvia memnunum aptamil ve sma iyi gelmedi benim ogluma kabizlik kusma gaz hatsafadaydi