Merhaba hanımlar bebek arabamız hediye geldi ben de çok araştırmadım kullanırım dedim ,buralarda havalar yeni yeni ısındı artık parka gidelim diye kızımı yeni yeni çıkarıyorum ama araba da hep ağlıyor bağırıyor sadece kucağımda duruyor ve böyle olunca hiç bir yere gidemiyoruz ,araba wei- b marka ,arabadan mı kaynaklı yoksa alışık olmadığı için mi bilmiyorum ,ama çok canım sıkılıyor,var mı bu durumu yaşayan,önerileriniz neler,travel sistem ya da baston fark ediyor mudur rahatlık için ,öneriniz marka ürün var mı,ya da elimdeki arabaya alıştırmak için ne yapabilirim ,teşekkürler şimdiden 🌸