Melikeeeecansuu Bebegımı emzırıyorum kucagamı alıorım agzıyla meme arar gbı yapuor ne anlama gelıor ole yaptıkca bende yarımsaat bısaate bı emzırıyorum ac galıba dıe
Karpuzbebek Melikeeeecansuu yenidoğanların tek bildiği emmek. Gerçekten açsa ağlar mızmızlanır refleks olarak sürekli Bi emme hali içindeler
Giizz Melikeeeecansuu açlıkla alakalı değil, emme refleksi olduğu için sadece emmeyi biliyor çünkü 🤷♀️
pogacayanakli_aylamm Melikeeeecansuu 2 saatte bir emzirin. 3. Aya kadar meme arar. 3. Aydan sonra ac olursa meme arar sadece. Şuan emme refleksi olduğu için öyle. Yarim saatte bir emzirirsebizds gaz sıkıntıları olabikir.
emelcihangir Melikeeeecansuu çok sık emzirdiğiniz için midede sindirilmiş süt ile sindirilmemiş süt karıştığı için gaz yapar bebekte ama bebek ne zaman isterse meme verin diyor çoğu uzman bende şuan ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 🤤
Nefesinannesii Kesin bunu aklına çok bilmiş etrafındakiler koymuştur “ac bu çocuk, doymuyor, sütün yetmiyor” kapa kulağını 3 aya kadar ağız aramaya devam eder canım aç olsun olmasın sen yine emzir tabi
Melikeeeecansuu Nefesinannesii aynen cevrem soyluor meme arıyor felan dıe bende ılk cocugum dıe pek bılmıorum oyuzden
bluem Melikeeeecansuu annesi o simdi her an acikir ilk doganalr cok hizli acikir sindirimi hzilidir emerken kaka yapar ben 20/30dk emziriyordum zamanla ½ saat olacak emzirdim
Aselipekveannesi Melikeeeecansuu bebeginiz kucukse bu normal bebek her arandiginda agladiginda emzirin ben yarim saatte bir emzirdigimi bilirim bu yuzden acikma sinyallerini iyi takip edin kacirmayin
Meltemli emelcihangir bence kesinlikle ne zaman istiyorsa meme verilmeli hem emdikçe sizin sütünüz artıyor hem memede gaz sancılarını daha rahat karşılıyorlar anne için bı dönem zor oluyor ama 😄
emelcihangir Meltemli geceleri çok sık uyanmaktan bi ufak hayatım kayıyor ama olsun bebiş tok olsun yeter 🥲