Beratbaris Merhaba anneler 2 haftadır çocuğumu uyuturken elini ayağını kastigini fark ettim 2 hafta öncesine kadar bu yoktu bebeğimi ayağımda sallayarak uyutuyorum 10 aylık neden böyle yapıyor acaba
BaharBebek34 Beratbaris belki artık sallanmak istemiyordur ayakta🙄 bence sallamadan uyutmaya deneyin bir kaç gün.
ybk2019 Beratbaris siz uyutmak istediğiniz zaman zorluk cıkarınca mı yapıyor yoksa normal uykuya geçiş esnasında mı?
Mom042 Beratbaris yay gibi geriyorsa sallanmak istemiyor bence cubku kizimda kucakta uyumak istemeyince ııı diyip elini ayagini kasiyodu
Asyab Beratbaris dediğiniz hareketleri bilinçli mi yapıyor önemli olan o aslında. Bilinçli yapıyorsa sallanmak istemiyordur :)
Beratbaris Asyab bilinçli yapıyor büyük ihtimal çünkü sallarken kalkmaya alışıyor sallanmamak için mi yapıyor acaba ayağıma koyunca sinirleniyor
Beratbaris ybk2019 uyutma esnasında yapıyor bazen kalkmaya çalışıyor sallanırken sanki sallanmak isteniyor gibi