Meisos5 1.5 aylık olana kadar gündüzleri 2 saatte bir, geceleri 3 saatte bir uyandırdım. 1.5 Aydan sonra gündüzleri 3 saatte bir besledim, besliyorum, geceleri ise ona bırakıyorum saat kaçta kalkarsa o zaman veriyorum. Acıkınca ağlıyor zaten. Hem ben uykumu almış oluyorum daha dinç oluyorum. Hemde o uykusunu alıyor. Büyümesi için beslenme kadar uyku da önemli diye düşünüyorum ben