Figen33 Merhaba anneler Oğlum 7 aylık şu an diş çıkarma döneminde dış yerleri çok şiş ve kaşınıyor. Oğlum çok huzursuz sürekli ağlıyor önerebileceğiniz bir diş jeli var mı? Eşime bir arkadaşı calgel önermiş kullanan var mı?
Tugcerylmzkerem Figen33 Bin kere soylerim tetagil uzerine tanimam iki cocugumda da onunla rahat gecirdim
Duyulurum Figen33 eczacı arkadaşım tegagili önerdi çok teşekkür çiğ ediliyormus hem de bir zararı yokmuş ama eczane yerine internetten almami önerdi fiyat farkı oluyor
Figen33 Tugcerylmzkerem Onu bende duymuştum ama eşime arkadaşı söyleyince gidip almış hemen. Bende emin olamadım kullansam mı bilmiyorum.