Sevgili anneler merhaba, öncelikle 7 ay 12 günlük kızım var. Bana bağlanmadi mi anlamıyorum. Kimse olmayınca yanında istiyor benimle gülüyor vs ama etraf kalabalık olsun yüzüme bakmıyor normalde seslenince bakar ama bakmıyor görümcem kayinvalidem ve babasına karşı o kadar çok gülüyor ki onlar varken asla bana gelmez oysa onlar yorulunca hemen bana veriyor çocuğu al diyorlar çocuk ağlıyor bana gelmemek için oysa ben onun annesiyim en çok ben seviyorum onu ve ben doğurdum her şeyi ile ilgileniyorum oyun oynarım şarkı söylerim kitap okurum bakımını günlük yaparım ama hep özel anlarimizda birileri var gidin desem bile geliyorlar emzirirken odaya gidiyorum peşimden gelip cocukla konuşmak istiyorlar, altını almaya odaya gidince ne olacak sanki diyip geliyorlar rahatsız oluyorum ama dinleyen kim acaba bu yüzden mi çocuğum bana düşkün değil. Bana bağlı değil sanki bebeğim beni sevmiyor mu? Psikolojim çok bozuk lütfen yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.