Merhaba arkadaşlar
1 ay sonra raporum bitiyor ve işe başlıyorum,bebeğim işe başladıgımda 3ay 7 günlük olacak,bebeğime annem bakacak.
Emziren bir anneyim ancak bebeğim emzik kullanmıyor bana çok bağlı sürekli emmek istiyor .Öğle arası emzirmek için gideceğim ancak sütümü nasıl bırakacağımı muhafaza edeceğimi bilmiyorum
çalışan anneler yardımcı olabilirmi?