Kızlar hepinize merhaba ben 6 gün önce normal doğum yaptım çok zor bir doğum oldu.
Bugüne kadar herşey iyi gidiyordu bugün aniden sanki içim akıyor gibi akıntı hissettim wc gittiğimde iç çamaşırıma kadar ıslandım. Az öncede aynı hissi hissetmeye başlayınca koştum wc ye sanki çeşme gibi su geldi idrar diye tahmin ediyorum asla tutamıyorum varmı bunu yaşayan? Yarın bebeğimin kontrolü var ordada olur tutamam diye korkuyorum…