Essra19 Kızlar doğum yapalı 13 gün oldu, normal yaptım dikişleirm var,doktor 10-15 güne kendi dökülür dedi dikişler için,bugün eşim baktı hala dikişler yerinde beyaz beyaz dedi,acaba ne zaman dökülecek bu dikişler kızlar,sizde ne zaman döküldü?
leynanin_pembemantosuu Essra19 2 haftalıkken döküldü dikişlerim nasıl eşinize baktırdınız ben kendim çok zor bakıyordum bide lohusasınız
leynanin_pembemantosuu Essra19 anladım eşinizin baktığınızı ben kendim bakarsan tiksindim iğrendim miğdem kalktı sonuçta dikişler var şişlikler var vajinamız dağalmış şekilde kanama var akıntı var iyi eşiniz tiksinmemiş demek istedim yani çünkü görüntüsü hiç hoş değil
Aselipekveannesi Essra19 15 20 gun arasi 40 gunude bulabilir acele etmesin uzerine cok oturmayin mumkunse yatin ben cok oturdum gec uyilesti mumkunse elbise tarzi giyin hava alan kiyafet giyin ne kadar kuru kalirsa o kadar iyilesir bol bol temiz tutun orayi ilaclarini surun ihmal etmeyin