Merhaba anneler. 4 ay 2 günlük bebeğim var ellerinizden öper. Yaklaşık 2 haftadır sadece 10 dk emiyor. Sütüm var. Ama hani uğraşıyorum almıyor bu seferde kavga ediyoruz. Emmek istemiyor başını çeviriyor etrafa bakıyor. Doyuyor Mudur bilmiyorum. Doktor kontrolümüz haftaya. 650-700 anca alıyor her ay. Geçen ay böyle olduğunda doktor kilo alımı iyi değil demişti. E yarın da aşısı var. Yine zorlayamam ki. 2. Ay aşısı o kadar kötü geçti ki tahminen bu da öyle geçecek. Biraz korkuyorum. Durum normal mi ? Ne yapmalıyım?