Narin9 ben 2. Aydan sonra normal balenli çamaşıra döndüm hiç sarkma buruşma olmadı bu sayede👍🏽 Gece yatarken bile giyerim. Benim mememde kist vardı ameliyat olmuştum o yüzden giymem gerekiyodu ama bence sarkmamasındaki en büyük etken de o oldu. Emzirme dönmini bitirdikten sonra da zaten bekarlığımdakinden de küçüldü🤷🏻♀️ Eğer siz de yemi doğan dönemini henüz geçmediyseniz ya da yeni geçtiyseniz bence normal sütyenlere dönüş yapın faydası gerçekten var👍🏽