Ben cok arastirdim olanlara sordum dr tanidiklarima danistim. Asi olabilirsin emzirebilirsin dediler, gel gelelim kronik gruptayim snovac yok biontech var bana gelmiyor o asi. Yani ozetle korona olmaktansa asi vurul dediler. Ben karar verene kadar aşi bitti😅