Kızlar doğumdan sonra saldım kendimi bildiğiniz. Saçlarımı toplasam kar. Ara sıra dğzleştiriyorım felan ama makyajla tamamen uzaklaştım.. Bugün baktım trendyol da watsonsta indirim var.. Deborah ürünlerine baktım. Sizce nasıl güzel mi? Makyaj bazı fondöten rumel eyeliner vs birşeyler alacağım. Bu markayı kullanan var mı?