Merhaba,
9 aylığız ve dişimiz çıkmadan 6.hastalık geçirdik. iyileşti çok şükür ama geceden sabaha saat başı, 40 dk da bir uyanıyor. ayağımda sallmya başlamadan uyuyor. diş ağrısı yada atak dönemide değil yani öyle olsa ağlamaya devam ederdi. çok çaresizim panik atağım başladı uykusuzluktan ve sinir bozukluğundan. benzer sorun yaşayıp çözüm bulan anneler lütfen cvp verirlerse çok sevinirim.