Ayseee27 ben kullaniyorum ogluma 21 ayljk basladim oglum 9 600 grdi. 15 gun oldu başlayalı 10 300 oldu. Insallah almaya devam eder. Ama benim oğlumun da bünye almaya hiç müsait değil metabolizması aşırı hızlı. Çok iyi yemek yediği dönemlerde bile almiyor. Ben anlamadım nasıl bu kadar yemeye alamıyor. Son çare buna başladık sımdilil iyi gidiyor ama bakalım