Miyauw Arkadaşlar kilodan mı 2 çizgi var kalça çıkıklığı böyle mi olur doğduğunda bakıldı tip1a çıktı normal dediler ama şuan 10,5 aylığız https://imgyukle.com/i/O4SgVN
Ygtakn Miyauw bence normal canım hatta kilo alınca oralar doluyor benım oğlumun ilk öle cok cızıkdı ki zmanla azaldı saun 1 tane
Emir_karan Miyauw onun o bacaklarını yerim ısırırım normal cnm korkma eğer bişy olsaydı doktor söylerdi.için rahat etmiyorsa doktoruna gittiğinde göster