nur-nr_123 gayet iyi çok şükür.15 ay 17 günlük.çok harektli,hayatta oturmaz beni de oturtmaz yaşının gerektiği bişey olduğu için normal karşılıyorum.ev kazaları yaşıyoruz ufak çaplı haliyle.dışarı diye çıldırıyor zil çalınca ve kapı açılınca.(rahat 4 kez ağlar günde bunun için.baba işe gittiğinde,akşam geldiğinde,çöp atmak için ve bakkala giden olunca.o kapı açılma sesi olsun yeter ki)dediğim olsun isteyen bi bebek her bebek gibi.şimdilik dikkatini dağıtıp istediğimi yaptırıyorum ama ilerleyen aylarda ne olur bilmem.yemesi fena değil emiyor da aynı zamanda.dil gelişimi de 15 ay için yeterli.uykuya gelince gece 4 kez kalkıyor.allahtan emip geri yatıyor.azıların hepsi çıkıyor bu arada.fena şiş aylardır çıkmak bilmedi.