Annesinindurusu12 benim oğlan şuan uyuyo ama en az 3 kere kalkar 😖 ben yatmadan gene kalkar sabah 6 da başlarız güne geç yatırsam da aynı sabah erken kalkıyor ben ise uykusunu her zaman ki gibi alamamış olmanın siniriyle güne başlıyorum uyku benim hala en büyük problemim😫