Kızlar merhaba, sezaryen sonrası bikini bölgemde permatik kullandım ve dikiş yerimde daha önce hiç olmamasına rağmen sanırım benim hatamdan dolayı tüylenme oldu. Özellikle dikiş yerim konusunda çok hassasım acı vs yok ama bakarken bile içim kaldırmıyor etkileniyorum hemen. Şimdi tüyleri alırken de ister istemez çok zorlanıyorum tüylerden kurtulmak istiyorum. Özetle durum böyle. Dikiş yerine lazer epilasyon yaptıran, bu konuda bilgisi olan var mı? Bir zararı olur mu? Yardımcı olursanız çok memnun olurum :))