maestro şöyle esöyleyeyim ben de size,aşı olduktan kısa bir süre sonra amcamı kaybettim(60 yaşında) sonrasında da gene bir yakınımızı kaybettik,aşıdan oldu demek gibi bir şansım yok ama bir rahatsızlıkları da yoktu açkçsı,çevremde de çok duyar oldum,basında,sosyal medyada vs hep aşıyı destekleyen doktorlar konuşturuluyor ama aşı karşıtı olan bi sürü uzman var,hiç denk gelemezsiniz onlara neden acaba?malesef faz 3 aşaması tamamlanmamış,ruhsatı olmayan bir sıvı sadece