Melmural Güzel anneler mama değişikliği yapıcam siz neler kullanıyorsunuz öneri ve memnun olmadıklarınızı paylaşır misiniz şimdiden teşekkür ediyorum tavsiyelerinizi bekliyorum
Mys01-01 Melmural evolvia kullanıyorum ben içeriği farklı şeker oranı cok az omega b12 vs içeriği güzel
Olric11 Melmural Evolvia Ac kullandık 6. Ayımıza kadar stok sıkıntısı maalesef çok oluyordu 7. AyımıZla aptamil conformil ile devam ediyoruz. Benim oğlum kolik gaz sancısı bir nebze iyi gelen mamalar
Mys01-01 Olric11 bende evolvia ile evolvia ac dönüşümlü kullanıyorum doktor onerdi ama artık kolay bulunuyor
Olric11 Mys01-01 inşallah siz sorun yaşamazsınız. Stoklar bitmişti ne internet de vardı ne depolarda İstanbulda birde. Mecburen Aptamil geçtik Allahtan oğlum alıştı sorun yaşamadık ☺️
Mys01-01 Olric11 bende İstanbul’dayım bulduğum yerın numarasını verebılırım hep ellerinde var isterseniz
Mys01-01 Olric11 canım ben hep bu kişiden alıyorum hem cok güzel geliyor hem cok ilgili https://m.trendyol.com/evolvia/ac-mama-400-gr-p-111689353?boutiqueId=61&merchantId=160772
KevserKaan Melmural 2ay 23gunluk ilk aptamille başladık aşırı gaz yaptı sonra Golden goat diye bi mama kullandık O da aşırı kabız yaptı sonra Bebelac golda geçtik kilo alımı çok iyi ne Gaz ne kabızlık hepsi düzene girdi bir buçuk aydır kullanmıyoruz 🤗
Mys01-01 Olric11 bir ara aşırı pahalıydı ben 2 paket alıyorum bunu 1 pakette normali dönüşümlü ilerliyoruz
Olric11 Mys01-01 nasıl yapıyorsun acaba yanlış hatırlamıyorsam burda görmüştüm Masela bir ölçek evolvıa iki ölçek Aptamil ile karıştırıldığını hatırlıyorum. Sen nasıl yapıyorsun arkadaşım