Mirkan bende duydum ama bebekten bebeğe değişiyor sanırım bizde ateş 37 bile olmadı çok çok rahattı sizin bebeğiniz de olmayacak inşallah. Öncesinde calpol veren var ama o zaman da vücut aşılara karşı direnç göstermekte zorlanıyormuş ben vermedim Çıkmadı ateşi hiç.