Bugün 2.5 yaşındaki kızıma tuvalet eğitimine başladım. İlk gün lazımlığa asla yaptıramadım kakasını da çişini de kendine yaptı. O kadar üzerinde durdum yarım saate bir soruyorum var mı diye. Zaten lazımlığa oturtmam neredeyse imkansız. Hiç başarılı olamadık ilk gün. Normal mi yani en azından otursa ona da razıyım. Asla istemiyor. Ve kendine yapmaktan gayet hoşnut 😭 benim gibi ilk gün başarısız olan var mı?? Nasıl bir yol izlemeliyim?