Sltn iyi bir hastanede dün muane oldum 1.75 olmuş gözlerim ve bu durum beni çok zorluyor doktor hiçbir sakınca yok öneririm mutlaka yaptırın dedi bebeğimle gittim ama hiç bahsetmedi sakıncasından kolay bir operasyon aynı gün çıkarsın dediği için bir cesaret geldi fakat emzirmemi etkileyen bir durum olur mu acaba bebeğim emmeden duramaz beni bağımlı..