Efruz nasıl geçtiği ile ilgili bir fikrim yok ama doktoru 1 aylık kontrolünden beri her gün dilini ve ağzının içini gazlı beze kaynamış soğumuş su döküp, gazlı bezi sıkıp küçük parmağına çok kalın olmayacak şekilde dola ve bebeğinin ağzına sok hafif hafif parmağını gezdir demişti. Zaten gazlı bezli parmağımı ağzına soktuğum gibi emmeye başlıyor. Çok sokmuyorum bu arada.