Mugeela44 Mervekaan evet canım 2 saatte bir zorla da olsa uyandırmak lazım yeni doğan bebekleri. En doğrusu da bu zaten 40 ına kadar ben böyle yapmıştım ☺️
Wanderlust Mervekaan uyandirmak durumundasiniz sarilik da uyku yapiyor. 1. ay kontrolune gittiginizde kilo alimi iyiyse ve sariligi gectiyse doktor 3 saate kadar uyuyabilir diyebilir ama o demeden 40i cikarana kadar 2 saate bir uyandirip besleyin mutlaka 🌸
Acemibiranne19 Mervekaan ayak altına hafif hareketler yaparak uyandirabilirsin ya da altini ac uyanır sarılık olmasin cok dikkat et
Esen_93 Mervekaan 40 i ciktiktan sonra bu dediginiz icin pisman olabilirsiniz ayakta uykusuz zombi gibi gezinirken 😂