İs yerine haklarimi alarak cikmak istediğimi söyledim. Cunku süt iznimi kendi istedikleri saatlere gore uyarliyorlar. Oglumun duzeni bozulsun istemiyorum ki zaten bozuldu gibi birsey oldu. İs yerim hak hukuk cok tanimiyor surekli zitlasiyoruz. Bende oglum biraz buyuyune kadar cikmak istiyorum tum haklarımı alarak tabi. Ama dogum surecim filanda girdi nasil hesaplanir bilemedim. Yardimci olur musunuz lutfen?