covidondokuz kızlar yarın 1aylık asımız var . yapan anneler ates kusma yda huzursuzluk oldumu bide ates dusurucu surup aldırayımmı🤦🏻♀️bebegm zaten kolık bebek ası dan sonra iyice huzursuz olurmu
BarlasMomm covidondokuz 1 aylik asi yan etki yapmamisti bizde. Zaten dogumda vurulan aşıdan diye biliyorum.
Krcbbk covidondokuz merhaba asiya gitmeden yarim saat önce içirirsen rahatlar. Şuan 2 aylığız öyle yapmıştım çok şükür birşey olmadı. 2.asilari ağır geçiyor cuma günü olduk ateş yapmadı ama ağrımız oldu
Minaersz28 covidondokuz ben de yeni yaptırdım canım sık sık ateşine baktım 38 olmadığı için hiç bişey vermedim takip etmek lazım şükür bizde hiç bişey olmadı inşallah sizde de olmaz
Yusuf_alim covidondokuz Aşıdan önce calpol içirmek yanlış canım doktorlar önermiyor aşıdan sonra versen daha iyi olur
Yusufali06 covidondokuz 1 aylık aşıda yan etki olmuyor genelde. Doğumda yapılan aşının devamı zaten. O yüzden şuruba gerek yok bnce 🤗
Tobby19 covidondokuz belki hafif ateş ve biraz da aşı yerinde ağrı olabiliyor. Klasik bebek şurubu calpolü aşıdan önce temin etmeniz sonrasında duruma göre vermeniz gerekebilir
ysra60 covidondokuz canım calpol evde hazırda bulundur hep ıgneye gıtmeden bır saat önce ver gelınce de ıkı saat sonra ver hıc bısey olmaz yıkama 2 gün de oh mis atessız gecırdık bu sekılde hepsını
Ayazimm58 covidondokuz Al evde bulunsun istersen kontrol edersin sürekli, 2 ay asisi agir oluyor biraz onda yan etki olabilir belki