htceee98 Kızımın boğazı az kızarmış gibi pişik olmuş mudur pamuk bezle siliyorum orası aynı duruyor.pisik kremi sürsem birşey olur mu??
Aysemela htceee98 sıcak sa ve yahut salyası bogazına dogru akıyorsa isilık olmuş olabılır ben dr goturmuştım oyle demıştı pişik kremı sur gecer dedı gectı mersınde yasıyoruz 1 yasındayız hala yasıyoruz bu durumu