Uygarelif önce lokal olarak iğne ile uyuşturdular, sonra ben aldım emzirdim uyutmaya çalıştım falan ama uyumadı. Ama sakinleştiği için dr yapalım dedi. 10 dakika sürdü sürmedi zaten. Babasıyla yanında durduk ve sevdiği bir oyuncağı götürdük. Müzik, oyuncak derken bitti. Ağlamadı yani hiç😻