Nehirk evet canım bazen cam rendeyle yapıyorum bazende normal rendenin küçük tarafıyla yapıyorum çocuğunun huyunu sen daha iyi bilirsin yutabilir mi yutamaz mı şuan çiğneme açısından ne durumda bunları sen biliyorsun ona göre ayarla ama ben genelde elma gibi sert meyveleri cam rendeyle yapıyorum