Benim oğlum da 3 aylık dünden beri sürekli ağlama krizleri geçiriyor eli hep ağzında dediğiniz gibi alt yan taraflar şiş önde de var biraz doktora gösterdim bugün diş etleri dişi ittir eye başlamış ondan dedi. Jel kullanma içerisinde alkol bulunuyor dedi. Diş kaşıyıcıları da plastik verme dedi. Havucu soy oda ısısında beklet ver karşısın dedi hem kasları da güçlenir ek gıdaya geçtiği zaman zorlanamaz dedi. Ve günde 3 kereye kadar calpol verebilirsin dedi. Dün akşam calpol verdiğimde biraz rahatladı ama gece perişan olduk ağlamaktan.. Eli sürekli ağzında ısırmaya çalışıyor kuzum.. 😪