yagmurksk Damla6117 bende mama verme diyenleri dinlediğim için kızım sarılık geçirdi, doymuyorsa doktor da ver dediyse vermek en mantıklısı. Bizde o şekilde ilerledik sütüm az olduğu için sütüm arttıkça mamayı azaltıyoruz
Gzmkr Benim bebeğim de 45 günlük, ilk 1 ay 2 saatte 1 emzirdim ama 1.ay kontrolünde artık uyusun, acıkınca kendi uyanır, bundan sonra kan şekeri düşmez dedi. Kesinlikle uyandırmıyorum 15 gündür, kendisi kalkıyor zaten maksimum 4 saatte.
Damla90 Damla6117 doğduğu ilk ay 2 saatte bir uyanıp emziriyordum, 2ci ay doktor kilo alımı gayet iyi dediği için 3 saate çıkarmıştı süreyi. Şimdi 3,5 aylık doktor kilosu iyi olduğu için artık gece uyanmadığı sürece emzirmene gerek yok dedi, bende bebeğim uyanırsa emziriyorum uyanmazsa da gece sadece 1 kere kaldırıp meme veriyorum azıcık emip uyumaya devam ediyor. Kısacası doktorunuz hemşireniz ne derse ona göre ilerleyiniz, her bebeğin gelişimi farklı çünkü.
Metehan123 Kesinlikle kendi aç olunca uyanıyo benimki 2 aylık oldu alarm kurmuşum gibi 2 max 3 saatte bi uyanıyo
dogacan Damla6117 bebek acıkınca kendisi uyanır içer siz takmayın boşuna çocuğun uyku düzeni bozuluyor sonra sakın kaldırıp içirmeyin
kbtmz kbtmz doğru canım bende büyük sandım da tuhafına gitti ben bir ayşıkken yarım saatte bir uyanıp kendim veriyordum sarışıltı benimki ama olmasa bile bir saatte bir veriyordum canım sende sakın 2-3 saate uzattırma 3-4 aylıkkende kendi uyandıkça ver fikrimce.
Halil_uras Damla6117 2 saatte bir uyandır emzir bende kendi uyansın diye bekledim bir kaç gün bir gece baygın gibi uyuyordu zor uyandırdım hastaneye gittim şekeri düşmüş uyanmamış
Glysrcn Damla6117 3 aylık kontrolünde doktora sordum kaldır dedi. Çünkü bi kez denedim akşam 8 9 Arası yatırdım sabah 5 te uyandı p kadar süre aç kalmasın uyandır dedi bana
CigdemA Bizde de uzayan sarılık var, hatta tedavi bile gördük. Kilo alımı iyi olduğu için Dr uyusun kendi uyanır dedi, bir defa alarm kurdum 2 değil 3 saate 2 buçuk saat sonra kendi kalktı, şuanda alarmlar kurulu 3 saate ama kendi kalkıyor zaten. Bu konuda sanırım başkalarından ziyade Dr ne diyorsa ona göre ilerleyin naçizane tavsiyem. Çünkü bebek sadece meme ile büyümüyor uykuyada ihtiyaçları var. :) Sağlıkla büyümesi dileğiyle.
Ipekoz Damla6117 benim bebeğim 2 aylık olana kadar ben 3 saatte bir kalkıp emzirdim. Şu an 2 ay 16 günlük iki haftadır o uyandığında emziriyorum özel olarak uyanfırmıyorum çünkü uykusu bölününce geri uykuya dalması zor oluyor😕
yasam-arya-mom Damla6117 ben ilk başlarda çok tedirgindim 2 saatte 1 emzirdim sonra yorgun düştüğüm zamanlarda baktım ki ben kalkmasam da o 3 saatte falan kendisi ağlıyor . Doktora sordum hatta 2-3 doktora sordum . O kendisi kalkar düzenini bozma 1-2 haftalıkken düzeni oturmaya başlıyor dedi . Şimdi 4 aylık keyfine göre bazen sadece gece 4 te kalkıyor sonra sabah 7 gibi kalkıyor bazende 2-4-6-7 şekilde kalkıyor daha tam oturmadı