Benim bebeğim bugün itibariyle 1 aylık oldu. Yenidoğanken emip uyuyordu rahattık şimdi huy değiştirdi emdikten sonra mırlıyor bir türlü dalamıyor illa desteklicez. Dün gece toplamda 4-5 saat uyuyabildim. Gündüzde uyuyamıyorum uykuya geçtim ettim diyesiye bir saat geçiyor sonra da böceğim uyanıyor. Sizde durumlar nasıl bebeğinizin ayını ve uyuduğunuz süreyi yazın dertleşelim şükredelim ya da üzülelim 😊