Biontech oldum. İlk dozda sadece kol ağrısı oldu, 2. Dozda kemik ve eklem ağrım oldu hemen geçti. En fazla ateş falan yapıyormuş. Bütün dünyada insanlar Biontech için sıra beklerken bizde o kadar kötülediler ki bu aşıyı kimse olmak istemiyor çok yazık. Sinovac’ın 3. Fazı bizim yaşlılarımız oldu, çin’de yapılmayan aşıyı burada denediler şimdi türkiye’deki sonuçları gösterip çin sağlık bakanlığından onay almışlar da çin’de uygulanacakmış. Türkiye’de sanırım 7 milyon kişi Biontech olmuş, dünyada milyonlarca kişi oldu bir sorun olsa şimdiye kadar haberimiz olurdu değil mi? İsrail’de 20 yaş altı erkeklerde kalpte iltihaplanma yaptığı fark edilmiş sadece. Onu da çoğu kişi fark etmeden atlatıyormuş ve çok nadir görülüyormuş.
Televizyonlara çıkıp çıkıp yok bu yeni teknoloji yok güvenemeyiz dediler sürekli, hiç utanmaları yok gerçekten.