Aşı karşıtı değilim kesinlikle. Ama bu bilinmezlik canımı sıkıyor. Benim ikilemim de olduktan sonra kısa vadede değil de uzun vadede bebeğe etki etmesi. Tamam belki şuan herhangi bir sorun gözlenmeyebilir ama üç beş ya da ne kadarsa işte bir zaman sonra etkisinin olduğu bir durum yaşanmasından çekiniyorum. Ve maalesef bunun garantisini kimse veremiyor. Hemen hemen hiçbir doktorun olmayın demeyi göze alacağını sanmıyorum şu aşamada. Kimse dikkatleri üzerinde toplamayı istemez böyle hassas bir konuda. Tabii ki olun diyecekler ama olun diyenler bile uzun vadede bir etki olur olmaz mı bilemiyor. Ama aşıyı olmasam da diğer yanda bu lanet hastalık var. O kadar kararsızım ki