Omurkumsal canım benimde kızım 55 günlük. İyice sancılarımız arttı. 40. Günde başladı bizimkide ortalama. 40 i çıksın rahatlarsın demişlerdi. Gülüyorum öyle diyenlere 🤣 Açıkcası bu gaz sancısına kesin bir çözüm yok. Doktorum el mahkum çekiceksiniz bağırsaklar alışıncaya kadar dedi. Bazısı 3. Ayda bitiyor bazısı 1 yaşında. Masaj falan yapıyorum, acı elma yağı, damla falan hep anlık çözümler. Sanırım düzelene kadar çekicez. Allah başka dert vermesin