Kızlar bebeğim 7 ay 4 günlük. 3 gün önce yüksek ateş ile uyandık,doktora gittik,doktorumuz 6. Hastalık olabileceğini söyledi.Ateş 3 gün sürdü ve bitti şiödi vücudunda kırmızı lekeler oluşmaya başladı doktorumuz müdahale etmeye gerek yok kendi geçecek dedi.bebeği bu hastalığa yakalanıp iyileşen oldu Mu? Bu kırmızı lekeler ne zaman kaybolur? Bebeğim çok sakin bir bebekti Hastalık ile huysuzluk başladı ve devam ediyor.Hastalık ile huy değişir diyorlar doğru mu? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🌷