Ben balık bakıyorum,1 tane beta cinsi balığımız var ve onun bile fanusu büyük.bu kadar çok sayıda balık için bence kocaman ve filtreli bir akvaryum almanız lazım ki suyun içerisindeki oksijen hepsine yetsin.oksijenleri biterse malesef ölürler.Beslenmesine gelince,her cinsin beslenmesi ayrı.ama 1 tanesi için günde 2-3 top (japon balığı yemi ebatında) yem yeter herhalde.