Rukiye-K Arkadaşlar merhaba Sizlerden yenidoğan bebek maması önerisi alabilir miyim? Gaz kabızlık yapmayacak ve bebeğe kilo alımında yardımcı olacak mamalar hangileri ?
durumom06 Rukiye-K golden goat ben çok memnun kaldım maliyeti en yüksek mamalardan fakat kalitesi tartışılmaz
Pinarmete Rukiye-K ben doğumdan beri evolvia kullanıyorum doktorum önermişti 2 aylik olduk bi sıkıntı yaşamadım cok şükür
Annesionuyer Rukiye-K evolvia kullandım bir de hipp ikisi de güzel mama. Gaz meselesini bilemiyorum ya benimki ne versem gazlıydı çünkü
Rukiye-K durumom06 mama aldığım yer şey demişti sma gaz yaptı bebeğimde ,golden goat almak istiyorum dediğim de o zaman golden goat almayın dedi.
Ekvatoral Rukiye-K Ben doğduğundan beri hipp kullanıyorum. Gayet güzel kilo alıyor. Doktorumuz da aile hekimliğindeki ebe de çok güzel demişlerdi
Oguz68 Rukiye-K ayda ne kadar aldi hangi ay basladiniz bebeginiz kacinci ayinda ? Benim bebeğimin de kilo alma sorunu varda
Annesionuyer Rukiye-K kilo aldırıyor bence hipp normal çünkü bebeğim hep ortada. Şişirmiyor çocuğu ama orta yapıyor yani