Ftm1804 Güzel anneler bebeğim 8 buçuk aylık 6250 kg kalbinde delik olduğu için kilo alımı çok az ,yaşıtlarının yanında küçücük kalıyor çok üzülüyorum bu duruma kalp doktorumuz kalorisi yüksek mamaya başlattı lütfen benim gibi kilo sıkıntısı yaşayan var mı düzelir mi ilerde bilgisi ve tecrübesi olan anneler lütfen cevap verir misiniz 😔😔😔
Ultraslan40 Ftm1804 canım kilosunu dert etme, minyon olur mis gibi işte. Benim oğlum da 19 aylık 9 kilo ☺️ Önemli olan sağlıklı olması, belirli bir süre sonra o delik kapanıyor gibi bir açıklama yaptı mı doktorunuz, şayet biz de de vardı bizimki kapandı.
Ftm1804 Ultraslan40 inşalalh canım sağlığında sıkıntı olucak diye korkuyorum az kilosu olunca , kilo aldıkça delik kapanır dedi takip altındayız henüz bi kapanma yok bize de dua eder misin canım inaşaşlh bizim de kapanır 🤲🤲
Ftm1804 Ultraslan40 canım bieşy daha sormak istiyorum sana delik ne zaman kapandı sizinde böyle kilo sıkıntınız oldu mu
Deletedmom5284 Benim kızda da gelişim geriliği var kalbi delik kasları zayıf ama kilosunu etkilemedi 10 buçuk aylık şuan bu ay çok kilo almadı bende endişeleniyorum böyle devam eder mi acaba
Ftm1804 Deletedmom5284 gelişim geriliği sadece kiloyla alakalı değil diye biliyorum motor becerilerini de kapsıyor demi hareketleri ,apalaması, davranışları test yaptırdınız mı ne dedi doktorunuz
Deletedmom5284 Ftm1804 genetik testi yaptırdık engelli kimlik kartı çıkardık şuan fizik tedavi görüyor kızım
Ultraslan40 Ftm1804 tabii ki kilo sorunumuz hat safhadaydı tam hatırlamıyorum ki. Ama çok sonra kapandı. Hala 9 kg o yüzden önemseme kiloyu
Ftm1804 @Deletedmom5284 Deletedmom5284 anladım alalhım şifalar versin evlatlarımıza acılarını göstermesin çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🙏
Ftm1804 Ultraslan40 Tmaam canım çok teşekkür ederim içim rahatladı sayende sağlıkla büyüsün evlatlarımız inşallah 🤲💕