Utkucan Kızlar hamilelik döneminde göbeğim çıktı bildiğiniz kıyafetlerin altında bile düğme gibi duruyordu hep karnım büyüdüğü için dedim ama doğum yapalı 3,5 ay oldu göbeğim kaldı öylece kocaman yani çıkıntılı başına böyle bir durum gelen var mı
Marysmom Utkucan yani bayağı zamanda geçmiş bilemedim . Benim hamilelikte göbek deliğim çıkıntılı olmadığı için öyle bir sorunum olmadı ama sert mi acaba ? Bence bi doktora gözükün
Belciminannesi Utkucan yaa ben bu sezeryan sonrası asla gitmeyen tezini öyle bir çürütürüm ki ama işte arkadaşım izin vermez resmini paylaşmama. Onun göbeği bildiğin aşağı doğru inmişti 🙄 kız sadece diyetle harika bir fiziğe sahip oldu sanki hiç çocuk doğurmamış gibi başka yine bir arkadaşım oda sezeryan oldu ve Ünv halinden daha zayıf halde kız 😬 yanii o göbek gider de biraz azim lazım ve kendini tutma
Utkucan Belciminannesi Canım ben yanlış anlattım sanırım göbek deliğim çıkıntı halinde kaldı Tam söylemek istediğim bu karın bölgem değilde
Nuray23 Utkucan benim 2 ay oldu dogum yapali ama iceri girdi sezeryandan hemen sonra. Gobeginiz cok mu sis kaldi da iceri girmedi acaba bilemedim ilk defa duydum.
Utkucan Nuray23 ya baya şiş kaldı kocaman böyle değişik bir hal aldı hamileyken önemsemedim karın büyüdükçe göbek deliğimde iyice dışına doğru büyüdü ama düzelmedi zaten biraz çıkıntılıydı normalde de ama böyle büyük değildi hem çıkıntı var hem büyük göbek fıtığı falan mı oldum ki
Utkucan Marysmom yok sert değil baya yumuşak basınca içine gidiyor böyle ama çıkıntı büyüdü birde hiç anlam veremedim
Utkucan Tiroit ya doktorunuz bişey demiş miydi ben genel cerraha gidicem sanırım internette göbek fıtığı falan diyor
Gulsen4224 Utkucan anladım ben içine girmemiş hamile göbeği gibi dışa doğru kaldı bunu demek istiyorsun galiba ama bilgim yok hiç neden böyle oldu acaba benim çıkmamıştı şuanda içinde ama baya çıkanlar da oluyor sonradan belki sizin gibi gitmiyordur içine normal bi durumdur doktoruna danış istersen birde cnm
Utkucan Gulsen4224 aynen evet göbek deliğim dışa doğru ve baya büyük önce geçer dedim ama gitmedi doktorda hiçbişey dememişti ama göbek fıtığı falan mı acaba diye korktum