Arkadaşlar.Arabam üç parça.Koyacak yerim yok.Ana kucağında sorun yok.Şaseside sepeti ağırlık olarak baya yük alıyor.Ama travellwr genel olarak ağır arabalar.Kapıda koyacak yeriniz varsa asansör falan o zmaan harika.Pusetinde problem yok.Sadece ufacık kapatma Tiktağında kırık var ki etkilemio bile.Normal kullandık pandemi dönemi zaten.Ben doğum yapmadan beş ay önce almıştım.1100 e 600 vericem.Yağmurlukda var.Duruma göre bebe yatmazda var onuda verebilirim.İki kere kullanıldı