Immomy Hanımlar bebişlernizin kalp sesini kaç haftalıkken duydunuz hatırlıyor musunuz 🥰 ben 7hafta 4 günlükken gitmiştim kontrole o zaman duymuştum. Şimdi tekrardan hamileyim. Bakalım 6 hafta 3 günlükken gideceğim kontrole duyarım inşallah 😍
Ayazege06 Immomy Hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah. Bende oğlumun kalp atışlarını 8 haftalıkken duymuştum 🥰
eslemsiii Immomy 8. Haftada duymuştum 🥰 kendini çoook açık sözlü iyi sanan doktora ilk gittiğimde kese var ama kalp atışı olmaz belki deyip beni 10 gün strese sokmuştu 👊🏻 Nefesimi tutmuştum Dr bakarken duyunca rahatlamıştım 😌
Immomy eslemsiii öyle oluyor canım bende daha doktora gitmedim o yüzden hiç bakalım 6 hafta 3 günlükken gideceğim